jueves, 17 de diciembre de 2020

Test PCR para empleados de alojamientos turísticos ubicados en Galicia. Clúster del Turismo de Galicia

Los empleados de los alojamientos turísticos de Galicia pueden someterse de forma voluntaria a pruebas PCR a través de un programa de cribado que ha puesto en marcha la Xunta de Galicia con la colaboración del Clúster Turismo de Galicia.
El objetivo de la iniciativa es, en primer lugar, garantizar la salud y seguridad de las personas que trabajan en los establecimientos y, al mismo tiempo, reforzar el mensaje #Galiciadestinoseguro y generar confianza.
Las pruebas se realizarán en Santiago, Vigo, A Coruña, Ferrol, Lugo, Ourense, Pontevedra. Será el propio Servicio Galego de Saúde el que se pondrá en contacto con las personas que hayan solicitado participar en el programa mediante el envío de este formulario:

Os empregados de aloxamentos turísticos de Galicia poden someterse voluntariamente a probas de PCR a través dun programa de cribado lanzado pola Xunta de Galicia coa colaboración do Clúster de Turismo de Galicia.
O obxectivo da iniciativa é, en primeiro lugar, garantir a saúde e seguridade das persoas que traballan nos establecementos e, ao mesmo tempo, reforzar a mensaxe #Galiciadestinoseguro e xerar confianza.
As probas realizaranse en Santiago, Vigo, A Coruña, Ferrol, Lugo, Ourense, Pontevedra. Será o propio Servizo Galego de Saúde o que se poñerá en contacto coas persoas que solicitaron participar no programa enviando este formulario:

Página Web Clúster del Turismo de Galicia

#ClústerdelTurismodeGalicia
#GASTRONOMÍAENZARAGOZA

No hay comentarios:

Publicar un comentario