lunes, 16 de agosto de 2021

O Jazz de Ría conquista os aplausos de público e artistas/El Jazz de Ría conquista los aplausos de público y artistas



O Jazz de Ría conquista a público e artistas

Perto de 900 persoas achegáronse durante dous días ao festival para participar dunha programación de excepcional calidade, cun firme compromiso co mellor jazz da terra, o máximo coidado na organización e os protocolos de seguridade, e unha aposta por sementar o gusto por este xénero entre a veciñanza de toda a comarca. A 5ª edición do Jazz de Ría recibiu o apoio de artistas e público, que en cada concerto agradeceron con aplausos e loubanzas a proposta deste festival, onde se volveu demostrar que a música de calidade pode e debe chegar a toda a cidadanía.

Un festival sae ben cando o resultado técnico e artístico é impecable, os horarios se cumpren, escóitanse os aplausos nas cadeiras e os agradecementos sinceros á organización enriba do escenario. Pero sobre todo, cando as veciñas e veciños se achegan, o acollen, o disfrutan e o fan propio. Esa capacidade de integrarse no territorio e achegar propostas excepcionais aos barrios e ás vilas, fai parte das boas prácticas culturais e da filosofía de sustentabilidade que o Jazz de Ría leva cultivando desde o comezo.

O festival ofreceu a única oportunidade de ver á Orquestra Galega de Liberación este verán en Galicia; avanzou temas do que será o novo traballo de Lucía Rey Trío e foi o lugar escollido por Baldo Martínez para presentar a estrea do seu espectáculo xunto ao Cuarteto da Terra, acompañado por tres inmensos músicos galegos. Baldo Martínez, encargado de pechar onte o programa, animou a todos os concellos da ría a “acoller este festival en vindeiras edicións e traballar unidos para facer del unha cita de referencia na comarca”.

E fóra do ámbito musical tamén aconteceron historias extraordinarias, como a que a organización descubriu na Ribeira de San Nicolás, en Neda, durante a localización para o concerto de gypsy swing que ofreceu nese emprazamento Aló Django. Alí, unha veciña achegouse para contarlles que precisamente ao lado do lugar onde se celebrou o concerto máis bailable do festival, existiu outrora –acasos da vida- un salón de baile que entre finais do XIX e comezos do XX reuniu ás mozas e mozos da comarca, e foi testigo de infinitas historias que agora a organización está tentando rescatar coa colaboración da veciñanza.

A directora do festival, Aitana Cuétara, valora esta 5ª edición en termos cualitativos, asegurando que ““os catro concertos conseguiron reunir non só aos aficionados ao jazz e aos incondicionais do festival, se non tamén a moito público de Narón e Neda que se achegou por primeira vez a este estilo e descubriu a súa maxia". En canto á programación deste ano, a directora pensa que “houbo sorpresas, houbo estreas, houbo moito baile nas cadeiras, bises en todos os concertos e moitas persoas agradecidas que se achegaron a nós para felicitarnos”. Aitana Cuétara agradece a confianza e o apoio dos concellos de Narón e Neda, que se volcaron coa celebración do festival para que todos os concertos se celebrasen de forma segura ao tempo que se garantía o disfrute do público; e da Deputación da Coruña pola súa axuda incondicional.

En só cinco edicións o Festival Jazz de Ría conseguiu posicionarse dentro do circuito de festivais de jazz da península, ampliando notablemente o seu público e a súa repercusión mediática cunha proposta singular en canto a espazos e músicas, que mereceu unha nominación na categoría de Mellor Festival na edición 2018 dos PREMIOS MARTÍN CÓDAX DA MÚSICA. Todas as actividades do festival foron abertas, gratuítas, e adaptadas aos protocolos sanitarios vixentes no momento da súa celebración.

El jazz de Ría conquista al público y los artis


tas.
Cerca de 900 personas se acercaron durante dos días en el festival para participar en una programación de una calidad excepcional, con un compromiso firme con el mejor jazz de la Tierra, la atención máxima en la organización y los protocolos de seguridad, y el compromiso de sembrar el gusto por esto Género vecindario de toda la región. La 5ª edición del Jazz de Ría recibió el apoyo de artistas y públicos, que en cada show agradeció los aplausos y los viertes a la propuesta de este festival, donde se ha demostrado que la música de calidad puede y debe llegar a todos los ciudadanos.
Un festival va bien cuando el resultado técnico y artístico es impecable, se cumplen los horarios, se escuchan los aplausos en las sillas y el sincero agradecimiento a la organización en el escenario. Pero sobre todo, cuando se acercan a los vecinos y vecinos, lo bienvenidos, lo disfrutan y hacen su propio. Esta capacidad para integrarse en el territorio y adjuntar propuestas excepcionales a los vecindarios y los pueblos, es parte de las buenas prácticas culturales y la filosofía de la sostenibilidad que el jazz de Ría se ha cultivado desde el principio.
El Festival ofreció la única oportunidad de ver la Orquesta de Liberación de Galicia este verano en Galicia; Él avanzó temas de lo que será el nuevo trabajo de Lucía Rey Trio y fue el lugar elegido por Baldo Martínez para presentar el estreno de su espectáculo junto al Terreno Cuarteto, acompañado por tres inmensos músicos gallegos. Baldo Martínez, a cargo de cerrar el programa ayer, alentó a todos los municipios del estuario a "dar la bienvenida a este festival en las próximas ediciones y trabajar juntos para que sea una cita de referencia en la región".
Y fuera del alcance musical, también se produjeron historias extraordinarias, como la organización descubierta en la Ribeira de San Nicolás, en Neda, durante la ubicación para el concierto de giro gitano que se ofrece en esa ubicación allí por Django. Allí, un vecino se acercó a ellos que precisamente en el lado del lugar donde se celebró el concierto más bailando del festival, hubo una sala de baile que entre el final del XIX y los inicios reunidos a las niñas y los jóvenes. de la región, y fue testigo de historias infinitas que ahora la organización está tratando de rescatar con la colaboración del vecindario.
El Director del Festival, Aitana Cuétara, valora esta 5ª edición en términos cualitativos, lo que garantiza que los cuatro conciertos lograron reunir no solo a los fanáticos del jazz y el festival incondicional, si no demasiado público de Narón y Neda, que se acercaron a la Primera vez en este estilo y descubrió su magia ". En cuanto a la programación de este año, el director pensó que" había sorpresas, había mucho baile en las sillas, bises en todos los conciertos y muchas personas agradecidas que se acercaban a los que felicitamos. nosotros ". Aitana Cuétara agradece la confianza y el apoyo de los municipios de Narón y Neda, que se volvieron con la celebración del festival para que todos los conciertos se celebren con seguridad mientras se garantizaban el disfrute público; y el Consejo del Condado de la Coruña para tu Ayuda incondicional.
En solo cinco ediciones, el Festival de Jazz de Ría pudo posicionarse dentro del circuito de los festivales de jazz de la Península, expandiendo enormemente a su público y su impacto en los medios de comunicación con una propuesta singular en términos de espacios y música, que ha merecido una nominación en el Categoría de mejor festival en la edición 2018 de los premios Martín Cóxax Music. Todas las actividades del Festival fueron inauguradas, libres y adaptadas a los protocolos de salud vigentes en el momento de su celebración.

No hay comentarios:

Publicar un comentario